Tutie Dahlia's FotoPage

By: Tutie Dahlia Tajuddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 16-Mar-2010 15:23 Email | Share | Bookmark
Intan & Din (Part 1) - Majlis Pertunangan

Date : 13 March 2010
Day : Sabtuday
Venue : Kg. Sri Repah, Tampin (umah wan saya)

Cousin saya yang bernama Intan telah memanggil saya sebagai fotografer rasmi beliau di hari pertunangan beliau itu bersama kekasihnya, Din. Tahniah diucapkan kepada beliau dan pasangan, yang kini sudah pun bergelar suami dan isteri. Ahuhuhu...

Untuk entry ini, saya upload gambarajah-gambarajah di hari pertunangan mereka sahaja, ye. Gambarans events mereka yang lain-lain itu akan menyusul kemudian.

Mari la kita lihat sama-sama...


Sementara menanti kehadiran pihak rombongan dari pihak lelaki itu, Intan mengisi masa lapang beliau dengan mencuba-cubi segala peralatan yang dibawa oleh mak andam itu...


Intan : Hish... mano pulak la diorang ni...? Sosek ko? GPS ghusak gek 'eh? (GPS rosak agak nye).


Intan : La patot la tanampak! Tadi saya mengintai dari tingkap yang salah. Hahaha!
Saya : Cheisst...


Bakal mentua : Ha... muat pun cincin di jarimu ittew...
Intan : Terima kasih. Susah-susah je sarungkan. Intan leh sarung sendiri sebenarnye. Apa la yang aku merepekkan ini. Huhu...nervous beb.


Intan : Tadaa... lihat la pandang la...
Saya : Ha, nak kasi saya jeles la tu?
Intan : Ala, sorry. I didn't mean it that way, okay
Saya : Huhuhu...


Intan : There are five fingers on my hand, yeah yeah... and a ring on my...
Saya : Ehem..
Intan : Erk... hehe.


Kengkawan dia : Haaaa! Oho, ko jemput kitorang melalui fesbuk je ye? Amboi... bagi la kad kot ye pon!
Intan : Hey, aku dah kasi kad la! Aku jemput korang datang kenduri esok, bukan ke majlis pertunangan ini. Ceh.
Kengkawan : Oh... ok kami pulang dulu


Wan kami : Wah dh bertunang dah cucu wan ni... moh amek gambar!
Intan : Ala wan ni.. ajak bergambar tapi mato eh pojam. Ceh..


Mak Intan (maklang ku) : Sapa patut cium sapa ni?
Intan : Ala sekali sekala.... relax la. Hehe...



Sekian, terima kasih kerana sudi menjenguk

HIRE ME TO CAPTURE YOUR MOMENTS


TUT
Hobbyist and Freelance Photographer
Website : http://tutcute.fotopages.com
E-Mail : melompati@yahoo.com
YM! ID : melompati
Cell : 012-6294762


klang = shah alam = tampin


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net